P1X na PixelHeaven 2015 ze swoją grą Tanks of Freeodom

Krzysztof Jankowski
dodane przez: Krzysztof Jankowski | Październik 26, 2015

[vimeo 142796390 w=500 h=400]

Pod koniec września w siedzibie Warszawskiej Szkoły Filmowej odbyła się trzecia edycja imprezy Pixel Heaven. Głównymi atrakcjami, jak zwykle, były wystawy starych komputerów, na których można było pograć w tytuły sprzed lat.

Stare konsole Nintendo, Sega, Pegasus, komputery Commodore, Atari, Amiga, a także inne, egzotyczne konstrukcje wystawione były pomiędzy odnowionymi oraz nowymi Pinballami a stoiskami z grami planszowymi.

pixel27

Nie zabrakło także prelekcji na tematy retro, spotkań z wieloma znanymi ludźmi z branży gier oraz publicystycznej, zarówno polskiej, jak i światowej. Tegorocznymi gośćmi byli Jon „Jops” Hare (Sensible Software), Dino Dini (seria Kick Off), Sam Barlow (Silen Hill, Her Story) oraz Jeff Minter.

pixel21

Oprócz gier retro, w ramach Indie Basement można było obejrzeć gry tworzone przez niezależne polskie studia. Nie zabrakło tam także naszej ekipy P1X, w składzie której znaleźliśmy się wspólnie z Wojciechem, Senior Software Developerem oraz Pawłem, Software Developerem.

pixel

Na naszym stoisku można było pograć w darmową grę Tanks of Freedom. Byliśmy zaskoczeni popularnością naszej produkcji, zwłaszcza wśród najmłodszych. Tanks of Freedom to klasyczna strategia turowa, utrzymana w stylistyce pixelart. Celem graczy jest zajęcie kwatery głównej przeciwnika i niedopuszczenie do utracenia własnej. W grze dostępne są jednostki piechoty, czołgi i helikoptery, a bitwy można rozgrywać zarówno na jednej z czternastu map kampanii, jak i tych stworzonych przez siebie w edytorze.

Oprócz Pixel Heaven, byliśmy także obecni na tegorocznej edycji Game Industry Conferece na targach PGA w Poznaniu oraz Digital Dragons w Krakowie. Na obu prezentowaliśmy nasze gry na własnym stoisku w hali deweloperów indie. Zdjęcia z tej pierwszej imprezy, oraz wszelkie materiały przygotowane przez nas na targi, możecie znaleźć pod adresem http://pga.p1x.in/.

Krzysztof Jankowski

Krzysztof Jankowski

Front-end developer in the SUDO Blue team. We are working on the Progress. Indie game developer and pixel artist.
Informacja dotycząca plików cookies

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.

Akceptuję